ТӨМӨР ЗАМЫН ТЭЭВРИЙН ДАВУУ ТАЛЫГ ХЭРХЭН АШИГЛАХ ВЭ?

Сэтгүүлчийн үг

Төмөр замын суурь бүтцийн хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлснээр тээврийн хэрэгслээс гарах нүүрстөрөгчийн ялгарал, эрчим хүчний хэрэглээг багасгасан тухай Олон улсын эрчим хүчний агентлаг 1 дүгээр сарын 30-ны өдөр нийтлүүлсэн илтгэлдээ дурджээ.

 

Олон улсын төмөр замын холбоотой хамтран бэлтгэдэг.Төмөр замын ирээдүй илтгэлээс үзэхэд төмөр зам бол эрчим хүчинд хамгийн ашигтай тээврийн хэлбэрийн нэг хэдий ч үүнийг олон нийт үл тоодог аж.

Дэлхий нийтийн зорчигч тээврийн 8%-ийг, ачаа тээврийн 7%-ийг төмөр зам эзэлдэг ч тээврийн нийт эрчим хүч нийлүүлэлтийн ердөө 2%-ийг эзэлсэн үзүүлэлттэй байгааг илтгэлд тэмдэглэжээ. Төмөр зам ашиглалтын тооцоогоор дэлхийн нийт дүнгийн 0.3%-ийг чулуужсан түлшний шаталт эзэлж байна.

Олон улсын эрчим хүчний агентлагийн гүйцэтгэх захирал, доктор Fatih Birol “Төмөр замын салбар бол эрчим хүчний салбар төдийгүй хүрээлэн буй орчинд ч бодитой нөлөө үзүүлж чадаж байна” гэжээ. Эрчим хүчний эх үүсвэрийг янз бүрээр боловсруулж хөдөлгөөнийг илүү ашигтайгаар хангах нь бага эрчим хүчээр төмөр замаар тээвэрлэлт хийж нүүрсхүчлийн хий болон дотоодын бохирдуулагч хаягдлыг багасгах боломжтой.

Аль хэдийн төлөвлөсөн болон барилгын ажил нь явагдаж байгаа төслүүдийг үндэслэж төмөр замын суурь бүтэц дэх жил тутмын хөрөнгө оруулалт 2050 он гэхэд 315 тэрбум ам.долларт хүрэхийг энэхүү илтгэлд дурдсан.

Түүнчлэн хот доторх төмөр замын дэд бүтцийн өргөжүүлэлтийн үзүүлэлт хамгийн хурдацтай байна. 1970-2015 оны хооронд аль ч 5 жилийн хугацаанд барьж байгуулсан нийт төмөр замын уртаас дараагийн 5 жилийн хугацаанд төлөвлөгдсөн ба барилгын ажил нь явагдаж байгаа метрогийн нийт урт нь 2 дахин нэмэгдэх тухай тус илтгэлд тусгасан. үр дүнг харуулж байна.  Хот доторх төмөр замын сүлжээгээр дэлхийн хэмжээн дэх зорчигчдын тоо өнөөдөртэй харьцуулахад 2050 онд 2.7 дахин өснө гэж төлөвлөгдөж байна.    

Галт тэргээр зорчсон зорчигдын тоо нь аль хэдийн 7 дахин их үзүүлэлттэй байгаа Энэтхэг болон Зүүн өмнөд Азид хамгийн их өсөлт харагдаж байна. Япон улс 25%, Европын Холбоо 45%-ийн өсөлттэй байхад Хятад улс 3 дахин их өсөлтийг үзүүлнэ.

Ирэх 30 жилд хурдны замын салбарт шинээр тавигдах бүтээн байгуулалтын бараг тал хувийг Хятад улс эзэлнэ. Хятадын хурдны замын сүлжээгээр зорчигчдын тоо 2050 он гэхэд 3 дахин ихсэхэд Японд 85%, Европын холбооны орнуудад 66% ихсэх төлөвтэй байна. “2050 он гэхэд дэлхийн хаана ч байхгүй зорчигч тээврийн багтаамж”-ийг шинэ дэд бүтцийн бүтээн байгуулалтаараа дэмжиж буй Энэтхэг улсын гол замын сүлжээний өсөлтийг мөн илтгэлд онцолжээ. Энэтхэг улс 2050 он гэхэд төмөр замаар зорчих дэлхийн нийт зорчигч тээврийн 40%-ийг эзэлнэ.

https://www.railjournal.com/policy/global-focus-on-rail-could-slash-transport-emissions-says-iea/



АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд DailyNews.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй..

Сэтгэгдэл

  • Зочин

    Mrs Jena [105.112.99.xxx]

    Манай гэр бүлд итгэж, яаралтай тусламж үзүүлсэн Др. Коллинз Рафаэлийн гайхалтай эмчийг баярлуулмаар байна. Тэрбээр өөрийн өвчтөнд өөрийн бөөрийг нэг доллараар их мөнгөөр худалдаж авсан юм. Мишель, Лопес нарын бичсэн интернетийн эмчийн бичсэн эмч сувринсинсо@gmail.com мессежээр түүнд баярлалаа гэж хэлээд, тэдний бөөр худалдаж авахын тулд санхүүгийн яаралтай тусламж авснаар дэлхий ертөнцөд юу гэж хэлснийг би мэйлээр хурдан шуурхай мэдүүлсэн юм. Докторын шаардсан бүх эмчилгээг долоо хоногоос хэтрүүлэлгүйгээр бүх шаардлагыг хангасан бөгөөд миний хагас мөнгөн шилжүүлэлтийг шилжүүлэхийн өмнө миний дансанд орж ирэхэд мөрөөдөж байсан шигээ Dr.Collins-ээр холбоо барихыг уриалж байна. doctorcollins3@gmail.com хэдхэн сарын өмнө бидэнтэй адил төстэй санхүүжилтийг бий болгосон. Би үүнийг эцэст нь дуусгах үед үүнийг хийхээр амласан. doctorcollins3@gmail.com эсвэл whataspp түүнийг via_ +2348167455536 Би бол хатагтай Жонсон. Монголоос

Шинэ мэдээ

Санал асуулга

Та өдөр тутмын мэдээ мэдээллээ хэрхэн, хаанаас хүлээн авдаг вэ?